Training Klantgerichtheid

Beleving, daar gaat het om

Klantgerichtheid begint bij jezelf! Als klant weet iedereen hoe hij behandeld wenst te worden. Iedereen is deskundige, want iedereen is klant. Van de verkoper wordt verwacht dat hij rekening houdt met uw wensen. Maar als u later weer aan het werk bent, is het toch weer heel anders en lijkt het dat u een aantal zaken bent vergeten. Een goed product alleen is vaak niet voldoende, de mate waarin u voldoet aan de verwachtingen van de klant bepalen of deze tevreden is.

Wat is in uw onderneming klantgerichtheid en kunt u klanten dat laten ervaren en ze verrassen?
Beschouw uw klant als gast!

Klanten vragen niet, die stellen eisen! 
De klant is je baas. Hij bepaalt je inzet, je kwaliteit, je inkomen, je voortbestaan. 

Hoe laat jij de klant ervaren dat je het echt leuk vindt haar weer te zien? 
Hoe reageer jij als jij een klant lastig vindt? 
Weet jij wat de klant van jou verwacht? 
Hoe kom jij er achter wat een klant wil? 
Hoe zorg jij voor de juiste beleving bij de klant?
Hoe bindt jij klanten aan jouw winkel en hoe zorg jij voor nieuwe klanten?

Zorg jij voor jouw klant, dan zorgt hij voor jouw omzet.

Resultaat

De deelnemers worden tijdens de training bewust van hun invloed op de tevredenheid van klanten. Beleving is het centrale woord tijdens deze training. Welk gevoel blijft bij de klant na het bezoek over? Fan of ...............?

Neem nu contact op