Winkelaudit of winkelwedstrijd

Objectief en herkenbaar

Het verbeteren van processen omtrent service en verkoop is een dagelijkse uitdaging op de werkvloer. Iedere klant is uniek, heeft specifieke wensen en verwacht een deskundige medewerker te spreken. Mystery shopping/winkelaudit helpt u bij het achterhalen van verbeterpunten op dit gebied. 

- Hoe beleeft de klant onze winkel en organisatie
- Is de kwaliteit van onze service- en verkoopmedewerkers op niveau?
- Ervaren onze klanten de klantvriendelijkheid die wij voorstaan?
- Halen onze medewerkers het maximale uit een verkoop?
- Hoe is de beleving van onze klant, komen ze terug?
- Promoten klanten ons?

Resultaat

Savenije Training & Advies bezoekt uw bedrijf en beoordeeld deze aan de hand van door u opgestelde criteria. U ontvangt een analyse van de beoordeling op basis van aangegeven criteria; bijvoorbeeld formule uitgangspunten, netheid, voorraadbeheer en commercie. 

Vanuit de 3 perspectieven: Klanten, Medewerkers en Processen, objectief en deskundig door een ervaren retailer.

 

Neem nu contact op